Reklamace a vrácení zboží

 

Je nám velmi líto, že se zakoupeným zbožím nejste spokojen/a a jste nucen/a ho reklamovat. Za vzniklé komplikace se omlouváme.

K reklamaci prosím využijte náš Formulář. A co nejpřesněji popište vadu výrobku, popřípadě pořiďte fotografii pro co nejrychlejší vyřízení reklamace. Náš zákaznický servis Vám následně poradí, jaké další kroky jsou pro vyřešení reklamace zapotřebí.

Připravte si prosím své zákaznické číslo nebo číslo objednávky, které najdete v podkladech k objednávce (např. v e-mailu Potvrzení o obdržení objednávky). Pokud nemáte tyto údaje po ruce, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy, kterou jste použil/a k nákupu. Pro ověření totožnosti prosíme uveďte kromě čísla objednávky a e-mailu i vaše telefonní číslo, které jste uvedl/a při vytvoření objednávky.